2010. december 25., szombat

Visszateres! :)
















Sziasztok!!

Eloszor is szeretnek, termeszetesen Bogi is, Boldog Karacsonyt kivanni!! Masodszor koszonom Anettnak, aki ravett, hogy ujra elkezdjem irni a blogot, amit bevallok hosiesen nagyon nagyon elhanyagoltam az elmult ket honapban.. mondhatni nem csinaltam semmit. de errol ennyit, most ujra indul a mokuskerek!!:)
Hol is kezdjem. Na akkor legyen ott h itt a tesooom! :) 17-en jott, penteken este persze ahogy kellett kesett a gepe nehogy egybol megtalaljam a repteren.. :D masnap Sofi kerdezte h elmegyunk-e vele a mall-ba de Bogi kosarazni akart menni . :) szval elmentunk kosarazni, meg korbe neztuk a campuson, ez volt szombaton. Vasarnap idegenbe volt meccsunk, jott velunk a busszal meg minden, nagyon tetszett neki sztem. (kosarral majd bovebben kesobb) Hetfon bementunk a belvarosba, francia negyed, piac mindenfele. egy diszkret 6orat sikerult setalnunk, en nagyon elfaradtam de Bogi nyomatta rendesen.. :) Kedden ugyszinten a belvarosba mentunk eloszor h onnan streetcarral (a villamoshoz hasonlitanam de inkabb olyan mint azok a kis vonatszeru cuccok amit a filmekbe vannak amire az emberek fel le ugralnak a nagy dombos utcakon.. :)) szval ezzel a tomegkozlekedesi eszkozzel kozelitettuk meg a varos masik reszet ahol hatalmas, gyonoru hazak vannak nagy parkokkal es ket nagyon gyonyuru egyetemmel. ott setalgattunk a parkba kicsit es az allatkertbe is majdnem bejutottunk ha nem mondta volna a penztaros no, h 45perc mulva elzarjak az allatokat. lehet velem van a gond, de ki megy allatkertbe allatok nelkul?? most tenyleg .. :) aztan a magazine streeten setaltunk egy darabig ami eleg oruletszeru karacsonykor. :) ja igen, Sofi is velunk jott kedden. Persze Bogival minden new orleansi kajat megkostoltattam, sztem bejott neki minden..:) Szerdan megejtettuk a karacsonyi bevasarlast a mallba.. hogy is mondjam, nekem mar emberundorom volt komolyan annyian tolongtak mindenhol..brit ertunkjott delbe es mondta h megyunk vasarolni ahova akarunk, szval sokfele elneztunk. majd este elmentunk a fiuk kosarmeccsere. jaj nagyon izgi volt, egesz meccsen vezetett a masik csapat 20al aztan az uj feher srac szort egy ropke 28pontot a masodik felidobe.. :D igy nyertek... :) Csutortokon elmentunk kosarazni es a tohoz ami itt van, majd este moziba. a fightert neztuk meg, mindenkinek ajanlom oriasi! :) penteken reggel elmentunk boltba, majd itthon szuttyogtunk kicsit aztan atmentunk simonhoz, aki ugyanugy itt ragadt es nem ment haza karacsonyra es nala fozocskeztunk. jelentem minden nagyon kiraly lett!! :) ma is ott fozocskeztunk,most meg itthon nezzuk a lakers miami meccset.. :) hnap delutan mar edzes van..
na ez volt a karacsonyi reszleg, majd probalok mindig irni vmit amit kihagytam, nagyon sokminden van.. :)
megegyszer Boldog Karacsonyt!
puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése