2010. szeptember 30., csütörtök

Helyzetjelentes

Sziasztok!!

na vegre sikerult ideernem.. :) eloszor is amit mar mult het kedd ota akarok leirni, miota meglattam. az angoltanarom, aki kisse szetszort, azon a kedden voros bab mintas nyakkendoben jott orara. tenyleg elnezest akit megbantok de az egyszeruen felelmetes volt. majd azon az oran egy leszbikus norol olvastunk egesz oran. en ertem h modern felfogas meg minden, de azert jaj. ez otthon nemhiszem h elofordulna...
ja amugy amit meg eszleltem, h new orleansb jazz festival volt irva a nyakkendore, szval akkor biztos lettem benne h ezt vette vhol..:) namindegy. bocsanat de a babos nyakkendo tenyleg sokkolt.. :)
szval new orleansban zajlik az elet rendesen. a sulival sokminden tennivalo van...tudom..ezert vagyok it.. :) szval mondjuk legyen szombat eloszor amit meselek.. szombaton volt a homecoming focimeccs. ez itt hatalmas parade, de akarkit kerdeztem h miert ez a neve es miert orulonk neki ennyire, meg senki nem tudta elmagyarazni. azert enis orultem neki..:) szval focimeccs.. azt tudni kell h a mi focicsapatunk, h finoman is mondjam nem tul acelos.. azert sikerult olyan csapatot talalni h nyerjenek.. :) ja igen. amerikai focirol beszelek.. a meccs este 7kor volt, de elotte egy 3oras banzaj volt a stadium elott. eleg jora sikerult, hatalmas szinpad volt meg zenekar. na roluk egy ket szot had emlitsek meg.. nemtudom ki ismeri a disco express neven futo, rendkivul kreativ tarsasagot otthon.. na ez a banda nemtudom mar milyen neven futottak.. na ok hasonlo kaliberuek voltak.. :)
szval mikozben ez a csodabanda zenelt, nekunk, mint kosarcsapat szep egyenpoloba meg minden musorfuzetet kellett arusitanunk.. es el kell h meseljem hatalmas celeb lettem.. :D
eppen nagyban rikacsolok es probalom az embereket ravenni h $5 ert vegyenek 10darab papirlapot a focicsapatunkrol es en majd pluszba hozzaadok egy kosarlabda meccsbeosztast.. szval ezt a beosztasunkat lobalom mikor a csapattarsam megkerdezi h veletlenul nem en vagyok-e a hatuljan a papirnak..hat de... :D szval en lettem a csapat arca... :D
a focimeccs egyebkent nem volt tul erdekfeszito, felidoben haza is jottunk..
hetfooo... 1kor neki kezdtunk edzeni.. 1 20perckor mar az oltozoben uldogeltunk, mivel sikeresen hazakuldtek minket...nem voltunk tulsagosan tulporogve az edzesre.. mondhatni nem erdekelte a tobbieket h mi zajlik a palyan inkabb a hetvegi csatangolasaikrol beszeltek.. en mar az elejen kiakadtam kicsit de aztan csak sikerult magunkat hazakuldetni.. ott kicsit elvesztettem a fonalat, mert megmondtam nekik mi merre hany meter.. nagyon nem hatotta meg oket.. szval aljas modszerhez kellett folyamodnom.. es edzonenivel arra jutottunk h jot fog tenni nekunk egy ket hetes reggeli edzes, bootcamp.. sztem errol elegge sokat irtam tavaly.. az a reggeli kikepzes futas mindenfele..szval most ennek a levet isszuk mar kedd reggel ota. elegge sokkolo megint korabban kelni mint a gyari munkasok, de termeszetesen tulelheto. csak olyan vagyok mint egy alsos 9kor mar alig elek... :) most is 8ora lesz de mar azon agyalok de jo lesz aludni.. :)
a delutani edzesek mindig masak, attol fugg milyen nap van.. ma pl kondi volt csak, de azert eleg volt az is..:)
egyebkent ez a csapat teljesen mas mint tavalyi mint mar mondtam vagy 100x.. szeretnek egyutt kajalni meg egyutt menni ide-oda ami tavaly annyira nem volt jellemzo.. mondjuk ebben lehet kozrejatszik h majdnem mindenki elsos.. :)
jaj ezt majdnem kihagytam. penteken ucsorgok a szobamba mar majdnem keszultem bealudni, mikor jon Torrie nevu szobatarsam h menjunk el beulni vhova.. hat miert ne termszetesen szval osszedobtam magam es mar uton is voltunk. ket baratnojevel voltunk egy helyen.. eppen smst irtam amikor ket pincer lany promociozott vmit, de nem figyeltem annyira mirol beszelnek.. aztan leraktak egy kis kupicat elem.. majd mikor a ket csaj elsetalt mellettem lattam a polojukat.. a felirat pedig nem volt mas, mint Zwack... hat mondom en ezt nem hiszem el... szval megkerdeztem h ez az-e amire gondolok mire kiselodast tartott nekem az unicumrol.. majd sajnos kiabranditottam h en is magyar vagyok mint a kis ital a kezebe..:D erre elkezdtek visitani hoztak minden goncot sapkat ramaggattak h muszaJ (LY!!) :) fenyekepet csinalni velem, mint elso magyar vendeg a magyar itallal.. :D
szval new orleansig kellett jonni egy unicumos baseballsapkaert... :Dezen a penteken errol a helyrol egy olyan megint filmes paradeba csoppentem.. ez a kerteshaz hatsoudvar, mindenkinek a kezebe piros pohar, hatalmas terepjarok mindenhol.. szval meg ismerosokkel is sikerult talalkoznom.. de a heten mar nincsen semmi csatangolas..:)
na ma ezzel zarok,bocsi a csuszasert!:)
hianyoztok!!
puszii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése