2010. október 2., szombat

Octoberfest - New Orleansban

Sziasztok!!

na most teljesen elterek a szokasaimtol es masodszor irok 3napon belul..:) de ezt egyszeruen muszaj veletek megosztanom...
szval tortent ugyanis, h new orleansban az itt elo nemetek octoberfestet rendeznek minden evben a helyi deutches hausban.. nem hulyeskedek ez van rairva azokkal a szep kacskaringos betukkel.. eskuszom otthonosan ereztem magam, foleg h a nemet es osztrak cserediakokkal mentem.. termeszetesen egy embert ismertem csak, de ezen a statisztikan javitottunk az este vegere. mindenesetre mikor bementunk es koroztunk egyet, arra lettem figyelmes h egy MAGYAR zaszlo log az egyik tartobol... en teljesen kivoltam, h most akkor mi ez itt. teljesen internacionalis mindenseg.. megkerdeztem ket ott dolgozo emberket h megis mit keres ez itt.. mondanom sem kell eloszor is nem ismertek fel a zaszlot majd valaszolni se tudtak a rendkivul osszetett kerdesemre... :D
ez mondjuk annyira nem szegte kedvemet... maradjunk annyiban..:) mikor eppen kezdtem kiakadni h mindenki nemetul beszel korulttem es teljesen sopron filingem volt mar, akkor vki megszolalt angolul. de olyan angollal h egybol megkerdeztem h franciaorszagnak akkor melyik reszerol erkezett.. nem ertette..:)
elso kerdesem az volt hozza, h ismeri e Amauryt meg a sracokat.. a gyerek nagyon kiakadt, mert h mindenki ezt kerdezi tole a suliba es hogy meseljem mar el neki h ok kik es miert imadja oket ennyire mindenki..:)
a sok amerikai ugy gondolta nagyon mokas ha trachtenba lofral (remelem ez a neve:)) meg a kis zold nyme szinu sapkaban es hasonlo ruhakba. ja meg az a ruha a lanyoknak amibe vannak ott munchen kornyeken.. na minden 3.lany abba volt kb...:D
ja, tegnap megint ujabb 4ember megkerdezte h akkor new orleansban lakom ugye..de sztem ok mind suketek mert aki nem hallja az akcentusomat az vagy nem figyel ram amit mondok... vagy tenyleg hallaskarosult.. :)
szval itt ejfelkor bezart a bazar, sot egy jol megtermett rendorno ment korbe es tessekelt mindenki masik helyre.. ezt egy baratsagos kis csoport a mellettunk levo asztalnal ugy oldotta meg, h fogta az asztalt es kivittek a festival teruleterol...:D
innan sikerult a Frenchmen streetre menni. ez new orleans legorultebb utcaja.. itt MINDEN van.. komolyan. szval itt egy reggea barba mentunk, nemtudom milyen elvetemultnek volt az otlete a kis nemet nemmuzsika utan, amit oreg aranyos nyugdijasok jatszottak, egy teljesen ellentetes helyre menni. de azert tulelheto volt. foleg h 5percenkent vki mindig a labamra lepett.. es nem azert mert kicsi vagyok, jo?! :)
na ennyi volt a parade, 2kor mar otthon is voltam hamar feladtuk nem lehet ezt alapozas kozben csinalni.:)
azt hiszem tudok majd kepeket szerezni errol a mokarol, amint megvannak felrakomo oket... :)

pusziii,
meg minidg hianyoztok!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése