2010. október 29., péntek







Sziasztok!



jelentem meg elek, csak elfelejtkeztem a blogrol egy incifincit. nagyon most nemtudom idorendbe osszehozni a dolgokat, szval csak irom mikor mi tortent. :)
szval. szombaton tulestunk az elso edzomeccsen. azt inkabb nem reszletezem, tul sok pozitiv dolog nem volt benne azon kivul h 38percet jatszottam..:) kedden megint jatszottunk, de ez mar egesz elfogadhato volt. megint vegignyomtam az egeszet, mondhatni mindenhol vettem mar levegot.. :) jo megint ilyen sokat jatszani. csak 6ponttal kaptunk ki, ami egesz elfogadhato. foleg h az ellenfel elegge nagydarab volt.. :)
akkor penteken: delutan sikeresen eljutottam a helyi nagy plazaba. :) nagyon jol elvoltam. :) hatalmas uzleteket bonyolitottam le...gonodlhatjatok. :) aztan este pedig Edinek volt a " senior-night"-ja, ami anyit takar h a vegzos jatekosok a ropicsapatbol az utolso hazai meccsukon vegigvonulnak a csaladjukkal a palyan meccs elott kapnak viragot meg ezt azt.:) Edinek en voltam a helyi magyar csaladja, nagyon mokas volt. a kepek onnan vannak. csak azt sajnalom h utana nem tudtam menni veluk ezt es a szulinapjat megunnepelni, mert masnap volt az elso edzomeccs. na de este 11kor takarodo volt. edzoneni smst ir, h mirjam kerlek ellenorizzem az elsosoket. oriasi. en voltam a helyi anyuka. adtam nekik kis idot, szval negyedkor utnak indultam.. szerintetek valaki is a szobajaba volt.. kicsit voltam csak ideges... aztan irtam nekik smst h mindenki huzzon haza.. szval felre mar hipphopp mindenki hazaert...
a hetvegen van halloween.. kivancsi vagyok. hnap reggel ,szombat, 8kor van edzes es a vasarnapot megkaptunk pihinek, bar ha ugy edzunk ahogy tegnap akk sztem meg vasarnap este is ott fogunk futkarozni a terembe..szval sztem megint baseballozo buli lesz, mint tavaly....csak hajni, anett es marcsi nelkul.. :( legalabbis edi ezt mondta. :) a jelmezem: szep helena a troja sztoribol. :) az elejen kicsit feltem h senki nem fogja vagni, de aztan rajottem h miota brad pittel eladtak a storyt nagyjabol kepbe vannak az emberek. mondjuk probalkoztam az aranyalmaval is, de az mar tenyleg eselytelen volt.. :)
azt hiszem a toga bulit se meseltem meg el..ja igen asszem leirtam h milyen parades ruhaanyagot sikerult beszereznunk a helyi nagy tescobol... gondolom a kepek magatol ertetodoek. :) a buli nagyon lapos volt, szval kb csak megmutattuk magunkat.de minden nagykepuseg nelkul meg kell h jegyezzem h a mi togank volt a legjobb.. tenyleg:) raadasul mind a kettot en csinaltam, szval oriasi! :) a helyen mindenki kb togaba volt, aki nem az ki lett nezve csunyan. voltak elegge eklektikus megoldasok mint pl a spongyabobos torolkozo es tarsai..:)
kozben sikerult vegre postafiokot is csinalnom, szval aki szeretne nekem levelet irni annak leirom a cimemet a vegen es johetnek a kepeslapok meg a milka csokik. igen, azokat mar sikerult felelnem. van itt is, de ket fajta es persze nem a kedvencem.. :) szval kosziiiiii :)
most eppen a kapj el ha tudsz nezem,aztan asszem titanic de azt mar nem kockaztatom meg. azt sztem ha latod egyszer egy evben mar az is sok.. :D
jaj ma meg majdnem kirobbantottam a 3 vilaghaborut. ugyanis, tegnap ide is ideert a hideg. vagyis a hus. a lenyeg h mar nem lehet poloba flangalni..tudom tudom, otthon meg jegesmedvek ugralnak minden sarkon...
szval ma a fekete feher salam volt rajtam, ami kisebb vihart okozott az arab evfolyamtarsaimmal szembe..nagyban setalok orara amikor letamad, nemtudom melyik orszagbol jott nem akarok hulyeseget mondani, szval lenyeg a lenyeg h kerdezte h palesztin vagyoke..mondtam h nem. erre h akkor minek van rajtam a sal. mondom kaptam.erre h kitol es h egyaltalan miert hordom.. de aztan mondtam h otthonrol van ugyhogy megnyugodhatna mar.. kb ez volt ma a legnagyobb tortenes.. :) tegnap kaptunk szurit az influenza ellen. csak a sima ellen. de en kicsit tiltakoztam ellene, h nekem tokeletes az immun rendszerem koszi megtudja vedeni magat..de nem adtak be az edzok a derekukat. de nem voltam infulenzas sztem 3eve, tuti h iden leszek, most h beoltottak ellene..:D
most elkoszonok, a halloweenrol meg gondolom majd lesz 3000fenykep meg vmi sztori is lesz, szval majd jelentkezem amint tudok!

soksok puszi!!!
mircsi

apropo, a cimem:

2000 Lakeshore Drive PO 1760
New Orleans, Louisiana
70148 USA
kosziiiii :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése