2010. október 16., szombat

Mid-Semester




Sziasztok!

jaj nagyon sokminden tortent mostanaban nem is tudom mivel kezdjem. az egyik lenyeg h vegre eltoltam magamat a postara. :) el se hiszem...megtortent :)

szval eloszor is legyen a kosar resze:

ma megvolt az elso rendes hivatalos edzes. ket es fel ora hosszu volt. de ugy erzem kb nem mozogtunk sokat. ez a tanuljunk meg mindent az alapoktol dolog kezd kiakasztani. en nemtudom ezek az elsosok tavaly hol kosaraztak de h egy normalis rotaciot nem lehet tudni, meg eleve erteni az neha nekem mar sok volt. ilyenkor mondok egy szeeep magyar mondatot hangosan, de az edzok csak mosolyognak rajta. szerencsere... :)
a heten volt a bootcamp vege.. hetfo kedd szerda.. ennyi. a keddi elegge kritikus volt. nalam akkor elszakadt a cerna.. na most ugye 7 allomas van ezen a koredzesen es mindegyiket 2percig kell csinalni.. na most a 7 allomast 4x kellett megszakitanunk, mert egy paros nem birta megmozditani magat. a masodik futas sorozatnal mondtam nekik h most mar szedjek ossze magukat mert nem akarok tobbet futni azert mert ok lustak.. hat nem jott ossze... szval a 4. buntetes utan.. megint nekikezdtunk egy feladatnak, amikor megint sipolt az edzo..es kozolte h akkor oldalvonal es a "kedvenc" sprintelos feladatom jott. es mondta a ket viragszalnak, h ok inkabb csak nezzek ahogy mi futunk. erre ez a ket gyerek leult. azthittem rosszul latok..komolyan. aztan beertem. es kozoltem veluk h alljanak fel mert ha nem tenyleg szetrugom a segguket. es akkor nagy kegyesen felalltak..az edzoben pedig felvazoltam a tenyallast h ilyet tobbet ne csinaljanak vagy ne is jojjenek edzesre. szval aznap nem szoltak hozzam tobbet :D legalabb csend volt a szobaba... :D de most mar minden okes. felfogtak h mi a tenyallas..

ami nem kosarlabda.. most voltak a semester kozepi vizsgak, egesz jok lettek. :) sot az angol esszemet megdicsertek. ez sztem meg magyar magyarbol se jott soha ossze,szval ezek szerint tenyleg jo lett.. :)
csutortokon, brittanyvel elmentem az occseinek a kozepiskolai focimeccsere.. na ez tenyleg olyan volt mint a filmekbe..:) buszke anyukak apukak a lelaton, mindenki beoltozve.az apukaja az edzo. anyukaja viszont eleg fura.. sztem 3mondatot beszeltek az egesz meccs alat.. ja es brittany nem lakik otthon, mert 18eves koraban mondtak neki a szulei h most akkor mar elkoltozhetne.. mikor mondta alig akartam elhinni.. de kulon lakik, ket allasa van, kosarazik, meg benne van a ZTA kis csoportban..szval o se unatkozik. na ezutan elmentunkk a Walmart (helyi tesco,csak 5x akkora) h vegyunk toga anyagot, mivel szombat este oda megyunk. sikeresen beszereztunk egy lila egy feher es egy arany gongyoleget.. :D brit lesz az arany-lila en meg a feher-lila meg talaltam feher kis viragot, szval szep helena leszek halloweenkor is . egy fust alatt megoldottuk :D bar mikor majd megkerdezik h kinek oltoztem sztem kisse gondba leszek az elmagyarazasaval.. kicsit nagyon... :D
elozo szombaton Edivel bementunk flangalni a belvarosba mert egyikunknek se volt edzese es unatkoztunk.korbesetaltunk megint mindent, aztan felfedeztunk egy tok jo helyet. a mississippi mellett van egy setany. egyikunk se volt ott soha.. es megtalaltuk az akvariumot is! :)
szval sztem egy ket orat biztos ott ucsorogtunk.. :)aztan eppen indulnank haza amikor smst kapunk, h akkor a nemtudom kinek a szulinapjara menjunk vip es ingyen van minden. oooooooooo, hat ezt nem lehet kihagyni.. :D szval bevetettuk magunkat a bourbon streetre mig a tobbiek beertek a belvarosba. ahol persze megint oroszoknak neztek minket..szval az a parade is megvolt, egesz jo lett. na arrol rakok fel egy ket kepet nektek. :) mert vegre van fenykep.jeeeee
na mi mas tortent meg.. nem is tudom..a heten elegge honvagyam van.. szval hisztizek neha itt magamba rendesen..neha nem csak magamba.. :)
szep vasarnapot mindenkinek!!
hianyoztok!!

puszii,

mircsiiii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése